Blogger Backgrounds

Wednesday, October 24, 2012

DIA Pemberi Kekuatan.

Bismillahirrahmanirrahim..



Dia selalu ada untuk aku..
dimana saja aku berada, Dia pasti ada..
setiap saat, setiap masa..
Dia tak pernah jemu menemani ku..
Dia sentiasa setia menemani ku
ketika
aku sedih,
gelisah,
tak tenang,
keluh kesah,
dan ketika aku kesunyian..

.
.
.

Aku tak perlu rasa takut sebab
Dia tak pernah tinggalkanku sendirian..


Bila aku tidur,
Dia menjagaku sepanjang malam..



Bila aku sakit,
Dia menjagaku sepanjang masa..




Ada ketika tue bila aku susah nak 
buat sesuatu,
Dia pasti akan menolongku..
Dia permudahkan kerjaku..

Dulu selalu jalan sorang-sorang..
Tak takut ke ?
Tak takut pun..
sebab aku tahu Dia ada..
Dia tak pernah tinggalkan aku
walau sesaat..
Dia sangat baik :')




Sesungguhnya Allah itu Maha Melindungi..



Dia berfirman :
''Tidakkah kamu tahu bahawa Allah memiliki kerajaan langit & bumi ? 
Dan tidak ada bagimu pelindung & penolong selain Allah''.
(Al-Baqarah, 2 : 107)



0 comments: